Öncelikle Victoria’s Secret bir iç giysi şirketi olabilir, fakat son aylarda doğru bir türünde deniz ürünleri piyasasına gitmekte. Lakin, niye? İstatistikler markanın bu yöne yavaş yavaş yönelmekte olduğunu gösteriyordu, lakin büyük bir şirket olan Victoria’s Secret iddialı ve titiz ürünleriyle bikini piyasasını da ele geçirecek gibi bakılıyor. Bunun için Victoria’s Secret, gelecek sezon pazara sürülecek ürünlerinin tasarımları ve özel bilgisi hakkında en ufak bir yorum dahi söylenmiyor.
Buzzfeed ve Racked gibi websitelerin haberlerine göre, 2016’nın sonlarına varmadan Victoria’s Secret’in tasarladığı deniz ürünleri insanların karşısına çıkacak, 2016 Victoria’s Secret kataloğu bunu önceden gösteriyor ve yıl sonu 100 milyon dolarlık ciro elde edileceğinden bahsediliyor. Ama bu konu üstünde araştırma yapan kişiler, VS’nin ana firması L Brands’in ürünlerini mağazalarından ve online websitelerden çekeceğini söylüyorlar. Hatta duyduğu yer belirsiz bir havadise göre, deniz modelleri Victoria’s Secret firması için bir kategori olacak.
Bu firmayı yakından tanıyan insanlar yönünden bu vaziyeti ilerisi fazlasıyla aydınlık görünüyor, lakin sosyal medyada ve çeşitli reklamlarda, şirketin yarattığı deniz tasarımları insanların dikkatini epey çekiyor. Son iki yılda, yıllık Victoria’s Secret’in bikini çekimleri kısa bir film olarak reklam panolarında ve websitelerde sunuldu ve çok ilgi gördü. Hatta şirkete Victoria’s Secret modelleri ve ünlü müzisyenlerin performansları da eşlik etmişti. İç çamaşırı defilelerinin mayo versiyonu da firmanın finansal olarak daha çok büyümesine katkı sağlıyor. Victoria’s Secret’ın CEO’su “Victoria’s Secret etiketinin kuvvetinin fazlasıyle bilincindeyiz ve bu nedenle elimizdeki tüm fırsatları geliştirmeye çalışıyoruz. Deniz modelleri piyasasında da fazla canlı rol yapmak istiyoruz, lakin çalışkan tasarımcılarımıza, öncü planlarımaza ve zaten varolan sağlam markamıza güvenimiz sonsuz.” diyor.
Victoria’s Secret Mayo - Bikini Pazarına Giriyor
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder